En dag kvar..

Ja en dag kvar så nu vill jag passa på att säga God jul på er alla.. och hoppas ni får en trevlig helg..
I mon bär de av till min ena bror för att fira jul med familjen ska bli trevligt och mysigt.. förhoppningsvis blir de många foton...
kram på er alla..



Wolfy och Angel säger god jul

Angel tomte täcket som jag syde föra året till wolfy:)

(kan lägga till att jag brurkar inte ha kläder på katten va bara kul att prova hur söt hon blev. och hunden har bara när han behöver eller när vi ska någon stans.. men i mon blir de täcket som lilla damen har och lilla väkan med en liten julklapp till någon i. och efter de blir de att ta av han den :)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0