lite bilder på matrial

Hej alla..

ja nu har jag tagit kort på lite av mitt matrial jag har hemma..
så nu kan ni se lite vad jag har för matrial.. :)
(fler bilder fins på Helli Design på facebook)

jag ska försöka upp datera lite då och då av de jag har hemma..
men som tyg butik är som en godis butik för mig så kan de bli lite svårt att visa allt.
men om ni har några förslag eller något specellt ni vill ha så ska vi se om jag kan hitta de :)

Just ni sitter jag och syr på en baby rosa overall med nallebjörnar på med mellan rosa muddar.
i stolek 22 i ryggen. så till en liten chichuahua hade den passat bra..
Men om du har störe hund så fins de att göra till störe..
(de rosa tyget som finns på bild 3)

Än är de inte försent att få en liten overall/ halsband/ tröja till din vovve.. och även till katt.

Hoppas ni har haft en trevlig helg och en lugn vecka och stressa inte för mycket nu under sista veckan.

Kram på er alla



   

  


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul att du skrev på mitt forum på vovve. Vad gör du med din hund, vad har dui för planer för den? =) MVH Sara

2011-12-23 @ 09:01:19
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0