linser och en dag med drag i solen


Halloj
I går fick jag mina linser till kameran som jag beställde förra veckan..
ska bli kul att lära sig hur man ska göra med dom så man få snygga bilder :)

I dag blev Dittes overall klar.. och även pontiac´s halsband som han ska ha på sig på my dog..
 för hoppningsvis :)

I dag blev de oxå drag med wolfy för första gången ute.. de gick väldigt bra .. förutom att han ville köra lite teräng med vagnen och springa i väg med den :).. men de får bli mer drag när de blir fint väder så han lär sig och vi lär oss..


Wolfy drar sin fina vagn med min kamera väska i..

 
Thomas va så duktig med att dra vagnen.. :)


mina nya linser

     
Pontiac´s halsband och Ditte´s overall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0