Textil färger

Halloj alla!!

Nu va de ett tag sedan jag skrev här.. har vart så inne i mina andra sider tyvärr så jag har glömt av de här lite.. om jag ska vara ärlig :)

Men nu har jag hittat mina textil färger igen.. Så i går prova jag färgerna på en liten rosa tröja som jag syde oxå..
Så nu kan man även beställa med text eller bilder på.. Ska se vad jag kan hitta på mer..Så har ni några förslag så säg till så kanske jag kan fixa de..


Angel fick vara prov docka för den här tröjan


Jag har även hittat på lite nya halsband som man kan få lite tips på hur man vill ha dom...



men ni kan även se mer exepel på HelliDesign på fb.
Ni får gärna trycka på gilla på både fb och på hemsidan.. så jag får upp lite status där.. så blir de lättare att hitta mig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0